rebusar är roliga!

hej!  jag kom precis hem från skolan, jag var där 3 timmar extra för att jag och jennifer skulle plugga..
men det blev ju inte så mkt av det, eller hur jennifer? haha..
det började jätte seriöst men sedan blev det tråkigt, så då började vi rita på tavlan och massa..
jag håll på att göra massa rebusar som hon fick lösa, och vi höll på att skrika och larva oss.
det var så jäkla roligt!
som sagt, så fick vi inte så mkt gjort så jag måste plugga stenhårt nu. pusss

Lämna avtryck
Postat av: Anonym

haha, nä inte direkt x) men kul vare iaf, och vem behöver plugga, vi kan ju redan allt..? (a)

2008-10-09 @ 12:23:23
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0