sista för idag

sista inlägget för idag nu då..
idag tycker jag att jag har varit väldigt aktiv här i bloggen, har skrivit väldigt många inlägg haha.
man får väl hoppas att det fortsätter såhär, men att jag inte blir besatt. jag känner att jag inte kan slita mig från datorn längre för att göra läxor, utan istället så sitter jag inne här eller på bilddagboken. hoppas att jag kan plugga nu utan att springa tillbaka till datorn, det vore ju tragiskt annars tycker man. 

imorgon bitti har jag ju fortsättningen på mitt engelska prov som sagt, så jag ska plugga stenhårt nu sista tjugo.
ajuste, missa in generation fett klockan tio på trean. världens bästa program säger jag bara! haha

men nu måste jag kila vidare, skriver imorn när jag kommer hem. puss och godnatt!






ps. slog besöks rekord idag också på min en månaders dag, jippi!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0