sko orgasm

 
 



lite bilder från igår på mig och jennifer. usch, vad kul vi hade det!  förutom när vi hade ont i fötterna och i ryggen och allt annat vi nu hade ont i.. vi kanske borde satsa på att köpa ett par av de där skorna vi testade igår. haha eller vad säger du jennifer?!   jag skulle fan inte banga. okej, dom var väldigt fula med guuuuud vad sköna de var aso. det var nästan så att man fick en orgasm.. (a)  och han i affären bara skrattade när han hörde mig säga det.

och den där killen som stog vid ett sånt där telenor stånd, gud va snygg han var aso!  vi gick förbi honom minst fem ggr och bara glodde och dreglade. vi dooooog!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0