Snart är det ljuva tider

Jag kom tillbaka! Woho, jorden gick inte under.. Hahaha.
Under min tid så långt bort från datorn som möjligt lagade jag och pappa mat, och eftersom att vi kör GI-metoden så betyder det att man måste svälta för man får inte äta någonting! Men vi fuskade lite och gjorde en fet köttfärssås med spagetti, yummie! Sedan busade vi lite med gullhunden också, som vanligt haha.

Pratade nyss med bond-kussen haha, och dom kommer ner på lördag. Härligt, då har man något att göra på lördag då.
Fast en negativ sak är att jag missar CSI Miami, jorden går under igen! Men Merit kanske stannar så hon får känna på storstadslivet lite.
Och jag är typ gladast i världen för imorgon är ju sista dagen innan lovet! Äntligen! Vad jag har längtat alltså, går inte att beskriva. Sovmorgon, göra vad man vill, inga tider att passa. Lovely! Har inga specifika planer då, förutom att jag typ måste shoppa(!), sedans ka jag typ sola lite haha och typ inget mer. Älskling har ju inte tid för att  han måste plugga hela lovet, så jag får typ inte träffa honom så mycket då :( </3

Aja, har inte så mycket mer och skriva så jag kan väl lägga in en bild haha..



Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0