Stureplan är inget för oss

Hej! Det har varit lite dålig uppdatering idag med (a) Jag ber om ursäkt, men så kommer det bli nu på lovet. Haha..
Efter att ha varit i stan hela dagen så var det väldigt skönt att komma hem och andas ut lite. Åkte in redan vid halv ett och lämnade av Merit vid Uppsala-tåget, sedan kom Jennifer och Sara in och då följde jag med dom. Vi gick runt litegrann och fönstershoppade först, sedan skulle vi gå till Stureplan och fika. Haha jag kände verkligen att vi inte hörde hem där när vi satt på Espresso House. Så vi skyndade oss därifrån, till Skopunkten! Haha Sara skulle testa skor så jag och jennifer sprang och hämta varenda sko som fanns där inne. Så skoj! Köpte en klänning från Gina Tricot också som jag har gått och dregglat över ett tag. Men nu är det bara på med tofflorna och mysa ner sig under en filt i soffan.


"Hejdå Stockholm!"


Sara och Jennifer testade skor.. Haha

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

mina skor va sexigast, tjalala..

2008-10-28 @ 20:35:31
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0