täby, here we come

hej!
just nu ligger jag och kollar på lyxfällan, ett underbart program om jag får säga det själv. haha.
jag pluggar lite matte också, har ett papper om procent som ska vara klart tills på måndag.

imorn börjar ju jag klockan tio och slutar elva, sedan ska jag och jennifer åka till täby, wiie!
jag är så taggad för lite shopping, pappa satte just över pengar till mig så jag kan bränna allt :D 
sedan kommer ju älskling och hans kompis dit också, sedan kanske vi ska åka in till stan och gå på bio sen hem till mig troligtvis. det ska bli väldigt kul! + att jag saknar älskling så mkt :) haha.
men jag kommer inte ha tid att blogga imorn, eftersom att jag inte har tillgång till dator i täby/stan, men jag skriver så fort jag kommer hem på kvällen, det bli väl runt nio-tio skulle jag gissa på.

men nu ska jag fortsätta med matten och så, sen ska jag sova, äntligen!

puss och sovgott!
me, myself and I

Lämna avtryck
Postat av: Beatrice

hihi shopping är alltid kul :D <3

2008-10-17 @ 15:55:07

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0