dunder helg

hej!
hann tyvärr inte skriva imorse för jag var tvungen att kolla på top model som vanligt, haha.
låg i sänger lite för länge, så jag blev väldigt stressad sen. började kvart över elva idag som tur var, så jag var lite nyttig också och gick till skolan i 45min. *stolt*

vi hade engelska prov idag också, läs- och hörförståelse. väldigt kul när man inte förstår och inte hinner med vad dom säger. haha, bättre lycka imorn hoppas jag!  annars får jag väl gå och hänga mig någonstans.
jag blev lite besviken på mig själv, för jag brukar vara mkt bättre.
haha, jag, jennifer och sara satt kvar sist som vanligt när det gäller prov. haha vi satt på övertid också, men tillslut gav jag upp och gick. 

resten av veckan ser väldigt bra ut för min del. den börjar med fortsättning på engelska prover imorn klockan nio, sedan slutar jag för dagen efter det, runt tio skulle jag tippa på. då har jag all tid i världen att göra vad jag vill!  underbart, funderar på att laga min goose jacka då som har gått sönder.
på fredag börjar jag klockan tio och slutar elva, också underbart!  så man kan säga att min helg börjar nu.
so fucking nice man!

det bästa av allt är att pappsen och styvmor kanske ska dra upp till landet i helgen, FF!  fast brorsan är hemma och ska jobba tidigt -.- så han förstör hela min helg :@ jävla arla! hoppas att han tar hem fruit smoothie till mig :D


jag avrundar här nu, och återkommer senare. haha :) puss!

  
dagens outfit

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

ja fan, släng ut packet!

haha nej då, men be honom ta hem smoothie till mig också (a)

2008-10-15 @ 19:51:35
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0