härliga regniga dag

hejsan hoppsan lillebror,

provet gick som jag hade hoppats, jag svarade på allt och känner mig riktigt nöjd!
sen så fortsätter ju dagen ännu bättre när vi fick sluta klockan tio. underbart :D
så jag traskade i regnet till centrum med sara och jennifer. vi gick runt där och kollade lite och jag köpte svarta nylonstrumpor och vita knästrumpor. äntligen.. men tyvärr har jag inga pengar till imorn när jag och jennifer ska åka till täby och shoppa :D wiie, sen aknske älskling kommer dit också när han har slutat. ska kanske köpa en klänning som jag hittade på gina tricots hemsida, om jag hittar den i butiken såklart.
haha, livet är hårt!

jag kom hem runt 12 ungefär och var då tvungen att gå ut med hunden i regnet -.- och han vägrade att bajsa, så jag var tvungenatt gå jättelångt och blev dyngsur..

men nu ska jagn skriva en novell som ska vara inlämnad på onsdag, så jag måste börja nu ifall jag vill vara klar i tid.. haha  hörs sen <3

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0