jag klarar mig inte själv

Jag hahde tänkt lära mig att skriva nu. Ni kanske har märkt att jag bara använder små bokstäver hela tiden?
Det är för att jag tycker att det är fult och jobbigt att skriva med stora. Men det ska jag börja med nu, för då ser man mycket bättre ut haha, eller något. Har tyvärr inget nytt att berätta, eftersom att det inte händer så mycket intressanta saker i mitt liv. Jag ska väl skriva klart min novell och duscha, det är mina planer för kvällen. Ska nog noppa ögonbrynen nu, innan jag ser ut som jag vet inte vad! Det är hemskt. Men det gör så fruktansvärd ont, jag börjar ju nästan grina varje gång! Haha..
Men nu ska jag duscha och sen kanske jag skriver mera innan jag ska gå och lägga mig ikväll. Men vi får se, puss!



Du gör det svårt för mig ibland,
men du är ändå den som lyser upp mitt liv!
"En vän är den
som kommer in
när hela världen
har gått ut."


Lämna avtryck
Postat av: Anonym

sötnosar

2008-10-21 @ 21:10:51

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0