i'm gonna keep dreaming

någonting som skulle vara väldigt mysigt just nu är sockor och en stor stickad tröja.. eller vad säger ni?
det måste jag nog köpa, eller så kanske jagska be farmor ta fram stickorna och börja arbeta :)
hah nu låter det som att hon är min slav, men det är hon inte kan jag lova. världens bästa farmis!
funderar också på om jag ska gå ner och lägga mig i soffan och tända en brasa.
jag känner mig lite småfrusen just nu, men det får bli lite senare, först ska jag försöka skriva klart min novell.
det går prima skinka kan jag berätta! har redan skrivit mer än en halv sida *oerhört stolt*.
men självklart så blir jag ju lite distraherad av allt annat.. bla. bloggen (min nya bebis, musik och massa annat kul som gör att jag inte kan skriva. haha

har ni tänkt på hur aktiv jag har blivit också? skriver nästan hela tiden ju, grymt bra.
snart kanske jag är störst i sverige.  haha (keep dreaming fia) ..

PEACE OUT! <3

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

ja fia, keep on dreaming. du kommer aldrig bli större än mig.. ^^

2008-10-16 @ 21:06:56
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0