Veckans planer

Eftersom att lovet är här nu så tänkte jag passa på att skriva lite vad jag ska göra! Vad sägs om det?

  • Lördag - Hem till moster med släkt och kusiner. Ska bli superkul!
  • Söndag - Äntligen träffa älskling. Sedan ska ju Merit stanna i Sthlm också! Mys mys mys.
  • Måndag-  Merit är kvar så vi ska väl till stan och shoppa kanske. Härligt!
  • Tisdag - Merit är fortfarande kvar (tror jag) så v ska hitta på något annat kul. Trevligt att umgås med henne.
  • Onsdag - Firar 7mån med älskling och Merit åker hem idag. Ska umgås med älskling.

Resten av veckan är inte planerad än, förutom att jag trolivgtvis ska sola med Amanda. Men vi får se hur det blir med det. Om det händer något annat så skriver jag såklart det.



Just nu sitter jag och väntar på resultatet i Idol, är väldigt spänd på att veta vem som åker ut. Men jag hoppas att Kevin och Anna är kvar i finalen.


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0