veteranhockey är coolt

hejsan!
kom hem för ungefär en halv timme sen. först var jag och erica på ikea, hon skulle köppa gardiner. väldigt fina!
sedan gick vi till donken för att äta, och självklart trodde vi att det skulle vara lika gott som vanligt. men nejnej, pommes frites var inte klara, hamburgaren var kall m.m. det enda som var bra var ketchupen som alltid. mkt besviken, det blir inget mer donken för mig på ett bra tag.
efter att vi gått runt lite inne på outlet så åkte vi tillbaka till jakan och kolla lite där, på gina tricot, din sko, lind3x och h&m.
hittade inte min klänning som jag ville ha från gina tricot som jag hittade i täby. så jag funderar på att åka tillbaka dit eller kolla i stan eller något. men jag hittade iaf en annan tröja därifrån som jag också har testat innan fast i en annan färg. 
dessutom, hör och häpna hittade jag en superfin kofta från lind3x som jag var tvungen att köpa. kan ni tänka er?  lind3x som alltid har varit värsta tantaffären, iaf enligt mig. 

men nu måste jag plugga matte, som jag ska lämna in imorn. och senare så ska jag och amanda på ishockey, veteranerna fett coolt! ahaha, men skriver sen när jag kommer hem, puss!
  
mina tröjor som jag köpte.
kofta från lind3x och tröja från gina tricot.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0