fjolligt värre

hola fjolla!
hihi, det rimmade^^

igår så hade jag och min kusin en fight, det blir allt vanligare och vanligare sen vi började i samma klass..
egentligen är det riktigt larvigt det vi bråkar om, men jag ville bara spy på henne just då (men jag älskar henne ändå).
men sen i kskolan imorse vare typ som bortblåst.. haha (?)

iaf så idag har det inte hänt något speciellt.. lika segt som vanligt i skolan..
jag längtar verkligen till lovet, kusin merit kanske ska komma ner från skogarna och testa på storstadslivet i nåra dagar.
det ska bli så mysigt att komma bort från skolan en stund.
sedan så ska jag ju också bort på jullovet, hela 4veckor!!! ska till mexico med mamma och styvpappa. wiiie! :D

men nu ska jag göra annat, hörs senare <3

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0