jag är besatt

hej!
idag började jag kl. 12, väldigt skönt! vid 11 smsar min kusin och säger att vi har skolfoto (?)  men som tur var så flyttade de den, för det var bara halva klassen som var i skolan.. hahah!
när jag kom hem så lagade jag och brorsan mat haha, vi gjorde en liten special korvgryta och hade i nästan allt man kunde ha.. fast när han skulle ha i kebabsås så sa jag faktiskt nej hah ..
efter maten så har jag typ pluggat bara, matte och geografi -.-

men nu ska jag förbereda mig för idoooooool hhah jag har typ blivit besatt!?  och förut hatade jag de..
men de är säkert bara för den nya idoljuryn, för andreas carlsson är ju sååå snygg (a) haha
nu ska jag gå, pussss

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0