söndag i helhet

idag var jag upp redan vid halv 10 (!)  för att en viss katt hemma kom och krafsade på dörren och skulle in..
och han gav inte upp 10min tror jag det tog innan jag gav upp och släppte in honom.
sedan var jag väldigt nyttig också och boxades en stund med pappa innan jag åt frukost. kändes bra!
vid tolv så åkte jag och amanda och kollade på match, bp-järfälla (eric vs rasmus) .. 
det var inte en så jättebra match men det var ändå väldigt trevligt att umgås lite med amanda bla.
(btw så  vann  bp!)
efter matchen så åkte jag hem och packade lite sen kom mamma och hämtade mig, så nu är jag alltså hos min mamma. har ätit lite god mat och bakat äppelkaka (fast jag bantar, som vanligt)..
nu ska jag väl bara ta det lugnt och plugga lite kanske.. vi har ju nån jäkla exkursion imorn i hummelmora -.-  jippi!
jag ser verkligen inte fram emot det...

aja, nu ska jag gå. pusss


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0