Det blir tillräckligt med sömn i graven.

Äntligen! Mitt internet funkar igen efter många timmars sörjande. Det brukar alltid sluta funka när mina brorsor ska vara här och fixa med sladdar och allt. Men eftersom att jag inte är något datorgeni så fick jag bara vänta haha.

Igår så var jag som sagt hos farmor och farfar och åt påskmiddag med några ut släkten. Jag och Jennifer kom tid runt fem och drog hem vid elva. De sista timmarna var pain för jag behövde gå på toa men det satt en spindel där inne som alla vägrade döda. Så jag var tvungen att hålla mig hela vägen hem, och det går inte så bra när man umgås med Jennifer.
När vi kom hem så bytte vi om till myskläder och väntade på att Emil och Kim skulle komma. De kom runt tolv, och då rökte vi lite vattenpipa och kollade på American Pie 3&2 (i den ordningen). Det var väldigt mysigt. Är så jävla sliten nu efter noll timmars sömn inatt och 3 timmars sömn på dagen. Men sova kan man göra när man blir pensionär.
Jag fick i alla fall kämpa mig igenom filmen jag och Jennifer hade satt på på morgonen haha. Men jag lever fortfarande! När vi sedan gick upp så hade vi självklart ingen frukost hemma så jag och Jennifer gick och handlade i pyjamas klockan ett haha. Så jävla klockrent och gud vad folk glodde. Är det något fel med att gå ut i pyjamas eller?



Nu ska jag plugga inför provet på torsdag. Så irriterande att de lägger proven där, så man inte kan vara ledig när man har ledigt.. Aja, puss!

Lämna avtryck
Postat av: Caroline

haha visst, det är väl inget konstigt med det? dessutom är ju mina byxor så schyssta att de är värda att visa upp, haha! /J

2009-04-20 @ 17:55:43
URL: http://carolajjjn.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0