Kvällens planer

Ska väl bara med att skriva om mitt nationella i engelska. Vi skulle skriva om datorer och hur det påverkar oss idag, samt för- och nackdelar med dem. Det flöt på ganska bra, men min text hade ingen struktur och väldigt dåligt språk. Som vanligt! Men vi får väl se vad jag får för betyg..
Hade mina nya rosa chinos på mig idag också, de är såååå snygga! Och så sköna när man hade strumpbyxor under (a) .. Haha mina lår är så feta...
Ska väl snart packa lite och dra mig mot viksjö. Eller ja om en timme eller två. Ska sova hos Jennifer ikväll och imorgon så ska vi ut och springa, hör och häpna! Dock klarar jag typ hundra meter innan jag smäller av. Det blir mycket packning, så ska väl börja nu så jag inte glömmer något. Ikväll ska vi ut, dock vet vi inte vart. Men vi märker väl vart vi hamnar, troligtvis!
Ha en trevligt kväll, så hörs vi imorgon! Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0