Lite finare, lite bättre.

Hej. Kom hem för 20 minuter sen bara, helt slut! Idag var vi till stan och chillade. Vi gick till djurgården och gick runt lite där, sedan gick vi till grönan och tog djurgårdsfärjan över till slussen. Riktigt spännande, har aldrig åkt en sådan utan vuxet sällskap haha ^^. Hela resan var pain för min del, för jag hade största skavsåret på hälen så jag klagade massor tills jag fick plåster.
Jag tror inte man kan ha roligare än med några vindruvor haha, bokstavligt talat så höll jag på att kissa på mig påväg till Viksjö. Vi drog dit direkt efter, hem till Jennifer och byta om till tvillingoveraller och sedan ner och äta på viksjögrillen. Eftersom att jag är så otroligt duktig så tog jag en ost och skinksallad.
Tillslut hamnade vi på Viksjövallen och körde arslet med en 11åring i mörkret haha..
Sista bilden bjuder vi på, hahaha...

 
  

Nu är det sex and the city som gäller!

Lämna avtryck
Postat av: Örjan

Av ren nyfikenhet, vet du vad det är för plats på bakgrundsbilden? ser ju riktigt mysigt ut.

Kram

Örjan från Östersund

http://minakulor.blogg.se

2009-04-07 @ 17:58:47
URL: http://minakulor.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0