Nyköping

Tjena! Hann tyvärr inte skriva imorse, för kusin Carro ringde och väckte mig halv tolv och frågade om jag skulle med till Nyköping. Självklart skulle jag inte missa sm finalen när Jennifer står, så då var jag tvungen att gå upp och skynda mig lite. Vi kom iväg lite sent så vi missade första perioden och lite av andra. Jag var inte så imponerad av Stockholm men Jennifer var grym! Jag och Jossan satt och skrek och klagade hela tiden haha. Tyvärr blev det silver för Stockholms DJ men det är bättre än ingenting. Däremot tog killarna hem guldet iår igen, och de var bokstavligt talat grymma!

Det var min dag, nu ska jag fixa mig lite bara sen bär det av till Viksjö. See u..


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0