Onsdagkväll

Imorse när jag gick ut med hunden så blev jag lurad av det fina vädret, för det var så satans kallt! Blå himmel och solen lyser, hur kallt kan det vara då liksom? Jag blev i alla fall väldigt irriterad och gick hem för att värma mig. När jag lugnat mig lite så träffade jag Erica, lika trevligt som alltid.Vi gick en promenad till centrum och köpte glass, vidare till Kallhällsbadet och åt upp dem och sedan tillbaka till Konsum där vi köpte lite påskgodis. Vi tjuvstartade lite..
Efter det gick vi hem till Erica och jag fick spö i Trivial Pursuit efter ca två timmars spelande haha. Det var grymt svårt och praktiskt taget omöjligt att få en tårtbit.

Ikväll har jag ff och bf (=brorsfritt) som jag tänkte utnyttja. Jennifer kommer hit, som jag vet och kanske någon annan. Är så seg och uttråkad eftersom att ingen är ute eller har fest. Så man får väl hänga på trenden och ruttna hemma.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0