Påskafton

Hej, tyvärr funkar inte mitt internet på min dator. Det är något fel som vanligt, så jag lånar min brorsas dator nu, i smyg. Är fett rädd att han ska komma hem och haffa mig på bar gärning.

Igår var vi hos en kille i jakan på fest, det var fett kul till polisen kom och folk började sno saker. Fett irriterande, så vi var tvungna att dra typ halv tolv. Träffade några som man inte sett på jag vet inte hur länge, väldigt trevligt i alla fall!
Imorse när jag och Jennifer vaknade så var vi tvungna att gå och köpa frukost, så vi köpte oss en varsin fryspizza haha. Fy fan va gott det var alltså! Sen har vi bara legat på innergården och glassat i solen, så nu har jag fått utslag på den såkallade bringan.
Vet inte vad som händer ikväll, men det händer nog någonting. Annars får väl jag och Jennifer flamsa hemma.
Men nu vågar jag inte sitta längre, hörs senare. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0