Sex in the city

Hej! Kom hem runt halv åtta och hade så ont i fötterna att jag höll på att stupa sista biten. Har varit inne i stan sedan fyra och innan dess i jakan och kollat runt lite. Köpte ett par skor, skit söta! Gissa färgen? Rosa..
Jag undrar vad som har hänt med mig alltså x)  haha..

Nu sitter jag med en ansiktsmask på och ska väl måla naglarna sen. Köpte några nya färger, rosa självklart, vit till fransk manikyr och någon orange nyans. Mycket fina om ni frågar mig.

Men nu ska jag kolla på sex and the city, har alla säsonger. De bara låg där hemma på bänken en dag, så nu har jag något att göra hela lovet. Jippi!

Hörs senare, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0