Vi tänker för mycket och känner för litet.

Glömde att publicera mitt inlägg igår så jag gjorde det nu. Lite konstigt kanske, eftersom att jag bloggar varje dag och har aldrig glömt innan. Men men shit happens haha.

Jag och Jennifer kom i säng vid femtiden i morse. Grabbarna gick inte förrän halv fyra och vi hade ingenting att göra då, så vi försökte få igång en film i mitt rum. Självklart fick vi ju igång den, dock utan ljud haha.. Men det funkade för efter cirka en kvarts tittande så slocknade vi båda som två grisar haha. Halv två öppnade jag ögonen igen och det var så skönt att få sova ut i en egen säng. Vi var ändå inte speciellt pigga och låg och kolla på film till fyra när Jennifer drog hem. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt och ätit. Ska snart duscha och göra mig hemmastad här hos mamma i natt igen. Puss!




Så många tankar i mitt huvud, men jag vet inte vad jag ska göra med dem..

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0