DAGEN FÖRE DOPPAREDAGEN

Bara en och en halv timme kvar till den stora dagen, julafton. Ska väl sitta uppe hela natten och vänta på tomten, om han nu existerar. Vad tror ni?
Sitter hemma hos pappa nu, med katten bredvid mig. Avundsjuk Samuel? Hihi.. Hoppas han vill sova med mig också, han behöver lite kärlek den stackars gamla katten.

Lilla julafton och pulka-åkningen idag var awesome. Vi var tre igen, vilket kändes fantastiskt. Dock var vi inte de enda som var lite äldre där, och det var väl lika bra. Efter det så gick vi tillbaka hem till Jen och spelade spel och hade det mysigt. Fick dessutom vad jag behövde, tack tjejer! Gillade du din julklapp Sara? HAHA! Klockren Jen, du lyckades verkligen lura dem!

Nu är det väl dags att mysa ner sig framför tvn eller en film på datorn. PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0