DAGEN FÖRSTÖRD

Glest mellan inläggen. Men jag har vettigare saker för mig än att sitta inne vid datorn, eller? Egentligen inte, men jag orkar inte skriva. Vad ska jag skriva liksom? Har ingenting intressant att säga, mitt liv är lite enformigt just nu.
Idag? Ja vad händer då? Ingenting alls. Mina planer förstördes så nu ska väl jag sitta hemma och ruttna i min ensamhet. Sitter med Jen nu vid frukostbordet och har precis ätit äckliga pannkakor. Ser ut som stekt spya ungefär (!?) Men hon ska i väg snart, så då blir jag själv. Wiho, lyckad dag.. Ville ju träffa dig. ska väl krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv.

Vi hörs väl.. PUSS

Jag räknar dagarna tills jag får kyssa dig igen..


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0