ELLER? KANSKE...

Hej! Saknat mig? Jo jag förstår det, har ju varit borde hela fucking helgen. What to do? Har haft en dator men inget internet, så jag drog slutsatsen att det inte går att blogga. Smart eller?
Så vart var jag i helgen? Det undrar ni va...? Jag var i Nacka från fredag-söndag. Kollade på Idol bland annat och gjort massa annat kul. Right Jen? Uno is the shit... Nu vart de väldigt många retoriska frågor här, det gillar vi inte. Eller? Kanske..

Okej, ska sluta. Eller? Bara en person som förstår detta inlägg tror jag haha. Ska sluta nu och börja plugga. Prov på onsdag, MVG eller? Har även redovisning imorgon på Arlakossan, samt någon typ av diagnos i engelska. Inte taggad. Hörs senare, PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0