FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN

Har precis kollat klart på Stieg Larssons flickan som lekte med elden. En väldigt spännande och bra film, för att vara svensk och mycket bättre än den första filmen. Män som hatar kvinnor var lite av en besvikelse efter att ha läst boken. Kanske därför tvåan var bra (?) för att boken inte är läst. Så nu väntar jag bara på film nummer tre, så jag kan ladda ner den och se uppgörelsen. Can't wait!

Klockan är halv tio och jag vet inte vad jag ska göra. En till film kanske? Surfa? Eller sova? Ska ju upp hyfsat tidigt och fira lilljul med tjejerna. Ska bli riktigt roligt!
Det blir nog en till film, ska se till att hitta någon bra. PUSS

s <3


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0