INGEN JUL UTAN KALLE

God jul! (Såg min fina felstavning i förra inlägget, haha!)
Ganska seg dag, inte samma julafton som förr när man var med hela tjocka släkten och det var action hela dagen. Jultomten kom, tiotusen julklappar under granen, gamla hederliga Kalle. Ingenting sådant längre, what's up with that? I miss it..
Till och med Kalle Ankas jul har de mage nog att göra om. Liksom Toy Story 2 och prinsessan och grodan (?)
Men jag fick i alla fall några guldklimpar; presentkort (aromaterapi + massage), nya skor (troligtvis Uggs), ny vinterjacka, fint halsband med mera. Så det var inte så dåligt! Längtar redan efter massagen...

Nu ser jag fram emot middagen (köttbullar, skinka och janssons) för att senare krypa ner i badet. PUSS

Jag saknar dig!

Lämna avtryck
Postat av: erre

ditt retard de har ju alltid två nya klipp på kalle anka!!! När kollade du senast egentligen??!?!

2010-01-07 @ 12:41:16
URL: http://erreochmanne.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0