JULHANDLAT

Hej! Klockan är redan åtta och jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem. Eller jo, var ner till centrum för att köpa bearnaisesås och godis. På vägen dit kom det massa "coola" småkillar gåendes på trottoaren och vägrade flytta på sig när jag kom, så jag knuffade mig igenom och fick sedan massa skrik efter mig. What's up with that?

Dagens bästa: Julavslutning!
Dagens sämsta: Julkonserten (om man en kan kalla det så)!


Efter avslutningen drog vi tjejer till Kista för att äta pannkakor, men det var smockat med folk och pannkakorna var borta. Vi blev väldigt griniga på pannkakstjuvarna så vi åkte till Sollentuna för att checka in de nya köpcentret. Plus på maten säger jag bara, hur god som helst! Dock väldigt dyr... Nästan lika dyr som alla julklappar jag handlat. Det säger en hel del va? Men det var värt det!

Sammanfattning av dagen; Pengarna är slut. Jag hatar kylan. Trevligt sällskap. Intressanta (?) samtalsämnen. Mycket bra dag!
Kvällen blir dock inte lika rolig. Sitter hemma själv nu med en godispåse bredvid mig och tycker lite smått synd om mig själv. Ska väl kolla på filmen SSS klockan nio. Men tills dess ska jag göra annat. Kan ni gissa vad? PUSS

Jag saknar dig!


Jag önskar att jag kunde slå in mina julklappar lika fint...


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0