KATTERNAS AVKOMMA

Hej! Har inte börjar plugga än, även fast jag egentligen borde. Kan ingenting och måste få bra på det, så min lärare tycker om mig hihi.
Hade engelskaprov idag, dock bara en del. Skit svårt var det i alla fall, för sådana retard som mig som inte kan engelska. Victim liksom, vem vet inte det? Jo jag när jag sitter med pennan i handen. Skulle egentligen ha en del till med så blev det inte, för alla klagade att läraren drog över på tiden så vi fick sluta istället. Dock blir det väl en extra lång och mysig lektion på torsdag eftermiddag, can't wait!

Nej, nu hör jag boken viska mitt namn. PUSS


Lämna avtryck
Postat av: Anonym

Vad lite du skriver nu för tiden

2009-12-09 @ 14:14:20

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0