ONÖDIG RUBRIK

Hej! Långt mellan gångerna eller? Har inte haft inspiration till att blogga, vad ska jag skriva liksom? Mitt liv är ju inte speciellt intressant.. Men jag kommer väl trycka in ett inlägg lite här och var trots allt.

Matematik prov/diagnos imorgon (vi får välja vad vi vill göra) och sedan spanska redovisning på torsdag (på svenska) sedan är det lov för mig! Så skönt! Ingenting att plugga, första gången på evigheter. Har inte haft någonting att göra på flera dagar.
Ska njuta som f*n av lovet och sova så mycket jag kan. Hoppas det blir som jag och Jen planerat; chokladdrickning, pulkaåkning, käka som judar och så vidare. Låter det toppen eller?

Har precis krupit ner i sängen och ska sova om en liten stund. Men först ska jag kika lite på matten så jag inte tabbar mig totalt imorgon. Skulle inte vara så roligt att gå på lov med det i bagaget. Har sällskap av sötis också, mys! Vi hörs! PUSS

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0