VAD ÄR MENINGEN MED KYLA?

Hej! Dagen började dåligt. Försov mig som vanligt och höll på att missa tåget. Det enda bra var att sötnosen var här och muntrade upp mig lite, som tur var. Ganska seg dag i skolan, men jag överlevde. Hade matteprov också, trodde att det skulle vara en diagnos. Men icke sa nicke! Prov för hela slanten, och vi fick inte ens använda miniräknare. Man behövde inte lämna in provet heller, men jag var tydligen det. För "jag lär mig av det och är så intelligent" enligt min lärare. What's up with that? I have no idea..

Ligger i soffan nu och funderar på om jag ska offra mina sista minuter till att skriva klart mitt och Jen's arbete i spanskan eller om jag ska skita i det. Orkar jag eller inte? PUSS


Vad är problemet med denna kyla?
Vad är vitsen med snö om man inte kan gå utanför dörren och njuta av den utan att frysa ihjäl..?


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0