Det är eko i mitt huvud

Buhu, snart sitter jag där i klassrummet och har ingen aning om vad jag ska svara på frågorna. Bokstavligt talat så hatar jag samhällskunskap (men själklart så älskar jag PG!) hihi sajk. Men jag får väl skylla mig själv som aldrig pluggar i tid, ändå tycker jag att jag har så fruktansvärt tråkigt och ingenting att göra på kvällarna. Haha!
Men nu ska jag ta tag i saken och läsa igenom det en sista gång innan jag gör något annat (kanske till och med får ett plus i pannan, är uppe i 4).

Men vi hörs imorgon, så får vi se hur jag lyckades. Så länge bjuder jag på en bild som Jennifer tycker är såååå ful.. Haha puss!



REKLAM:

http://mellee.blogg.se


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0