Fredag + lördag

Hej! Orkade inte lägga in bilder igår, så då blev det inte av att jag skrev något inlägg heller. Orkar inte skriva allt jag gjort, så ni får se några bilder istället.
Men jag har ingen bild från igår morse. Då var vi i Älvsjö på UF-mässan, det var inte så jätteroligt. Men träffade Amanda och Erica, och fick se massa roligt folk. Efter det åkte jag, Jennifer och Sara hem till mig och då var mäklarn här, nu börjar det lida mot sitt slut i detta hus.


Jag färgade som sagt håret igår, blonda slingor. Här då jag med min vackra slinghätta och Sara so


Resultatet. Det blev mycket ljusare och mer livfullt enligt mig själv.


Nu ska jag ut och grilla, mysigt!

Vi hörs i natt eller i morgon, ha en bra dag! Puss!

Lämna avtryck
Postat av: Rebecca - Rödlöga ;)

Tjusigt gumman! :)

Hoppas allt är bra med dig!

puss och kram

2009-02-24 @ 00:09:45
URL: http://beccape.blogspot.com

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0