Fredagen den 13de, otursdagen.

Hej! Idag åkte jag och träffade mina bästa vänner Doris och Frasse i Veddesta. Vi hade jätteroligt och åt choklad m.m. Sedan träffade vi Jennifer också, vilket var en underbar överraskning! Haha gud, vilken humor jag har!!!!
Nejmen jag och Jennifer har skämt ut oss i Veddest, på Willys och ÖB, så jag tänker aldrig mer åka tillbaka tid. Tyvärr så från och med nu har ni en kund mindre! </3 Haha..


Doris och Frasse, lika glada som vanligt!


Jag och mina godsaker...

Jag har inte märkt av någon otur idag inte, inte än i alla fall. Men jag brukar klara mig sådana dagar så jag är inte orolig. Jag har istället otur alla andra dagar under året, vilket är lite komiskt. Jag håller tummen för att slippa idag!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0