Ingen är ensam, alla har någon.

Sådär ja,  nu var man klar med kvällens sysslor. Det var väldigt skönt att plugga lite så jag slipper sitta i helgen. Jag har också hunnit med att förbereda lite inför morgondagen, när jag ska på gammelfarmors begravning. Det kommer bli hemskt när alla gråter, men det är tur att jag har Jennifer vid min sida då! Thank god!
Som pappa sa häromdagen:

"Farmor är lycklig"

I think he's right. I hope he's right. Jag tror att hon just nu sitter och har kafferep med Gud himself. Det är tur att hon slipper sitta ensam där uppe i ett hörn av ett moln och dingla med benen.

Nu ska jag se på CSI Miami och sedan sova. Usch för tidiga mornar, även när det inte är skola! Men vi hörs imorgon, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0