Jag ljuger så bra

Lalalala...

Min dag/kväll har varit väldigt bra, men onyttig. Vågar verkligen inte ställa mig på vågen och jag vill bara att snön ska smälta bort så jag kan bli av med allt fett.... I alla fall, på dagen var jag i stan men Jennifer och Patten men hittade självklart ingenting. Jag förstår inte vad som har hänt med mig, men jag hatar att shoppa nu för tiden :s 
På kvällen åkte jag tillbaka in till stan för att fira Erica. Vi letade som fan efter något ställe som heter KKaraoke och hittade det till slut där vi spenderade en tid av kvällen. Sedan blev det Tacobar och efterrätt på donken, mmmh så nyttigt...
Nu ska jag grina och kolla på film sedan sova och drömma om mer mat. Poor me (!) pussar!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0