Min händelserika helg

Hej! Tyvärr har jag inte haft orken att lägga in bilder från mobilen på datorn och då har det inte blivit av att jag har uppdaterad. Min helg har varit så stressande som vanligt. Dock hade jag lite att göra..
I lördags var jag som sagt hos farmor & farfar med Jennifer, och eftersom att vi är sådana söta barnbarn så köpte vi blommor till dem. Mahaha.. På kvällen gick jag till Erica och kollade på Melodifestivalen med Amanda och några. Väldigt trevligt, eftersom att jag inte ser dem så ofta längre. Det är för långt mellan gångerna...
Jag blev kär och spydde, allt under samma kväll. Jag blev kär i den snygga unga killen, Jonathan eller vad han nu hette. Och jag spydde när Ugglan kom in på sen och började med sina otroligt taskiga moves. Rädd var jag också efter att ha kollat på Wallander.
I går, söndag, så vet jag inte vad det flög i mig. Men helt plötsligt så stod jag med damsugarn i handen och sprang runt i hela huset, och det slutade med att jag möblerade om, strök handdukar, städade hela huset. Men det kändes skönt att ha gjort det, plus till mig!

Nu till dagens nyheter som är: INGA! Som vanligt händer det inget i mitt liv på vardagarna (knappt annars heller). Fast en sak är värd att skriva, jag fick MVG på mitt Samhällskunskapsprov. VIlken lättnad säger jag bara!

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, måste plugga. Helt plötsligt så kom det en våg av läxor och svämde över mig, och än så länge är det bara måndag. Jag undrar hur resten av veckan kommer utveckla sig...


Mottagandet hemma hos Erica, i lördags.



Jag ska nog satsa på att bli konstnär.
På estetisk verksamhet idag.


Jennifer håller inte samma klass som mig!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0