Somliga kläcker ägg med detsamma

Citat från förra veckan:
Sara pluggade som fan innan provet när Jennifer plötsligt kläckte ur sig en klockren kommentar..

"Sara, geografiboken ringde och ville ha tillbaka sin fakta."

Samhällskunskapsprov på tosdag, och jag undrar hur många ggr vi kommer få höra Saras stamfras då. Haha..
Måste plugga som fan, men jag fattar ingenting om kummunerna och alla nämnder. Blir förvirrad bara jag skriver det här.
Nej nu måste jag göra spanska, och glömma bort min hunger.. Puss!

Lämna avtryck
Postat av: Merit

Det där är ju bara en sån kommentar man kommer på om man ligger vaken hela natten och tänker på att nästa dag måste jag ha en klitchig kommentar så alla skrattar! vadå, desperat. MEN KUL VA DEN!! :D



Typ som påhoppet jag fick häromdagen:

-Merit, hur ser en myra ut?

-liten och äcklig typ ...

-jaha, jag har alltid undrat. tänkte fråga dej för du är ju typ på samma längd som myrorna.

(nu är det så att jag måste komma på en snabb kommentar som knäcker honom, vilket jag lyckades med: )

-Har du legat vaken hela natten för att komma på det där?

(jag kan meddela att han blev tyst efter det..)



Och nu börjar den här kommentaren mer att likna en bok än en kort kommentar, avslutar nu!

GOODBYE. VI HÖRS SNART, SÖT =)

2009-02-03 @ 13:05:34

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0