Åh du store sol, var är du?

(Bara Sara och Jennifer fattar humorn i min rubrik)

Godmorgon! Måndag morgon och det är dåligt väder är inget hit, inte för mig i alla fall. Helst skulle jag bara vilja ligga kvar under täcket tills solen kom fram. Men då skulle jag ju missa min favorit lektion med Urban, ni hör ju bara namnet så viker man sig av skratt. Hoppas jag överlever denna morgon, vad tror du Jennifer? Jag undrar också om han har bytt kläder idag eller om han har samma som han hade förra veckan, och veckan innan det, och veckan innan det.. Ja, ni fattar..Har en väldig tur också, får skjuts av pap. Så jag slipper gå i detta väder och jag slipper gå till bussen. En bra börjar på denna dag. Men nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa det sista. Hörs senare, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0