Av frukten känner man trädet.

Min absoluta favorit serie, inget slår den!

The Simpsons - Do what you feel..





Jag har precis skickat mitt referat, känns bra! Jag är så stolt, så nu sätter jag ett plus i pannan på mig själv. Om min lärare nedvärderar den, så kommer jag söka upp hennes släkt i de inre skogarna i Norrland och strypa dem med mina bara händer. Och om hon överlver det så kommer jag att skicka upp en påle i röven på kärringen! Men den dagen den sorgen, som man brukar säga.

Så nu fick jag ur mig mina aggresioner också, som jag har gått och burit på hela veckan. Nu blev mitt liv lite enklare och jag kan äntligen njuta av den lilla tiden som är kvar av denna fredagkväll. Denna sista timme ska jag nog spendera framför datorn, vilket inte är så ovanligt. Men jag ska se en film, men vet inte vilken jag ska välja än. Twilight, 21, I am legend, P.S. I love you eller The Simpsons. Jag har så många filmer som jag ska hinna se, så jag vet inte om tiden räcker till.

Men tack & hej för stunden och på återseende! Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0