Bigge Mange rules the school!

BIGGE MANGE!

Sitter i datasalen nu och har precis gjort en PowerPoint presentation. Mycket nöjd är jag faktiskt, det var min lärare Bigge Mange också.. Har precis slutat, men jag sitter kvar för att skriva detta inlägg. Det sista för idag troligtvis, eller det beror på när jag kommer hem ikväll. Sent skulle jag gissa på. Haha..

Jag och Jennifer (she's back on the track!) ska väl gå och sminka oss snart haha, och vänta på att twinsen ska sluta. Sedan bär det av till Vallentuna eller Danderyd (inte riktigt bestämt än). Kvällen är fortfarande oklar, med det löser sig på ett eller annat sätt. Ni får veta vad vi ska göra imorgon.
Nu har jag inget mer att säga, så vi hörs imorgon. Puss!



Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0