Damp eller störd?

Har bara varit hemma i cirkus en timme och har redan hunnit vända upp och ner på hela rummet. Det började med att jag bara skulle plocka undan lite, men det hela slutade med att jag skickade ut skrivare, skrivbord och allt.. Fick ett mycket större rum, men mycket mindre yta att lägga alla mina saker på. Jag får väl ta och sätta in en soffa eller något så jag kan fylla ut det lite.

Men nu är det dags att rensa sängen från alla saker så jag kan krypa ner och kolla på The Simpsons. Finally, jag har väntat hela dagen på det! Hörs imorgon, godnatt!

Jag måste bara visa mina inköp för denna dag + lite annat som inte fåt vara med på bild! I love my new pink bag..
Fick dessutom leggings och benvärmare av mam, tack!
   

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0