Förbjuden väg är ofta hårt sliten.

Tjenixen, som Jennifer brukar säga! Har precis ätit och har nu tre timmars hål. Men jag orkar inte gå hem, så jag hamnade i datasalen.
Sara har precis fått i sig mat så hon är väldigt flamsig nu. Hon åker runt på stolarna och vickar och har sig. Illskan, som jag och Jennifer har åstadkommit henne genom att skippa de sista fem minuterna av Samhällskunskapslektionen, har runnit av henne.

Vi ska väl gå och lägga oss snart och vila, planera nästa helg eller bara snacka skit. Det är vad vi gör bäst! See u later, alligator! <3

Citat från Sara i fredags.
"Jag vet inte om jag är kissnödig eller om jag håller på att kissa på mig"


Ett avsnitt från serien Cybill, HAHA!


Lämna avtryck
Postat av: jennifer

säger ju att du tycker om det också! haha <3

2009-01-19 @ 22:06:01
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0