Gubben i lådan

Hej, har precis ätit. Jag lagade maten själv, för pappa är inte hemma. Så jag fick välja precis vad jag ville, yummie! Tänker dock inte berätta vad det blev för barnmat. En ledtråd, barnmat..

Det blev väldigt segt på vår håltimme idag, var meningen att vi skulle plugga svenska. Göra något referat.. Någon som vet vad det är? Men istället så lyssnade vi på musik, snacka skit och massa annat. Jag och Jennifer spelade squash med suddigummi, riktigt bra lek när man är uttråkad!

Vi hade tid över att spriga till toan några gånger också. Bredvid så står det ett skåp, så vi lekte "gubben i lådan". Fast jag har döpt om det till "gumman i skåpet" haha..
Det var ett magiskt ögonblick för mig, jag fick plats!

 

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

ja du fia, vi kommer nog hinna med massa squashmatcher framöver.. ;)

2009-01-19 @ 22:08:34
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0