I can take your problems away

Hallå! Jag ber om ursäkt för den stora luckan under dagen, men jag har haft så mycket att göra att jag inte har tänkt på att blogga. Men äntligen är jag klar för idag och kan andas ut. Har haft damp hela dagen, imorse rök skrivbordet och snart ryker min byrå. Har städat rummet, slängt kläder, rensat ur mina smyckeskrin, tvättat, städat badrummet, fixar med sladdar till högtalarna och möblerat om i hela rummet. Åh, herregud vad jag är bra! Ett till plus i pannan.
Just nu väntar jag bara på min rummis.. Jennifer hörnet är ditt!
Bara för det ska jag bjuda på en underbart bra låt, dock är alla låtar bra.

Fall out boy - Thriller


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0