Stressfri lördag

Godmorgon, eller god dag. Vet inte riktigt vilken jag ska välja haha.
Som ni kanske märkt på de förra inlägget så blev inte kvällen riktigt som jag hade hoppats på. Men stundtals var det riktigt kul. Kom hem runt tolv helt nedfrusen efter min promenad från Jakobsberg station. Panikslagen för Jennifer skrämde skiten ur mig, gör det aldrig igen!

Vaknade runt elva och gick upp och gjorde en dunder frukost. Yummie! Gick upp och la mig i sängen igen och kollade på Systrar i jeans - andra sommaren. Grymt bra film, men väldigt känslosam.. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men jag kommer nog på något. Puss!


Jag älskar dig J!


Lämna avtryck
Postat av: jennifer

jag kan inte lova något tyvärr, men ska verkligen anstränga mig! jag borde inte få ha någon mobil haha.. ^^

2009-01-17 @ 20:01:29
URL: http://glasspastej.blogg.se/
Postat av: erre mc ferre

hallå!!!! måste få se den på din dator för den kommer ej till sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

2009-01-18 @ 14:33:55
Postat av: jennifer

i love you toooo! (;

2009-01-19 @ 11:29:37
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0