sky blue smurf

Hej! Ursäkta att jag inte skriver så ofta, men jag har inte lust att skriva samma sak varje dag; hej, idag gick jag till skolan sen gick jag hem och plugga.. blablabla. Hur kul är det att läsa liksom(?) Men jag ska i alla fall försöka uppdatera lite oftare.

Min lärare frågade idag om klassen hade några nyårslöften, och det var typ inga som hade det. Är det bara jag som älskar att avge nyårslöften och sedan råka bryta dem redan dagen efter? Ett typ exempel är ju at folk säger att de ska äta nyttigare.

Eftersom att jag var så vit efter min hemkomst från Mexico/New York så tänkte jag skaffa mig en bränna i cancer-solariet. Fick färg igår redan när jag och Jennifer var och solade, så snart ser jag väl ut som en pepparkaka och har cancer. Men sådana smällar får man ta.



Nu håller jag på att ladda ner smurfarna (a) haha.. I love them!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0