Min pappa tycket att jag är tragisk

Nu är jag hemma igen efter mitt och Ericas lilla äventyr. Fick till slut mina saker jag längtade efter. Kom hem med en väska från Kista (som Erica betalade), och det är rosa(!!!!!!) I can't believe it!
Och nu ska jag citera min pappa när jag sa det; "Det är tragiskt, seriöst.. Det är så tragiskt." Men det hindrade mig inte från att åka till Jakan och handla två tröjor också. Och ett citat från mamma när jag visade min fina väska; "Den är vidrig, fyfan vad ful." Mina päron är så söta ibland..

Nu är jag som sagt hos mamma, och ska snart börja med mitt heltidsjobb. Tända ljusen i huset.. Jag skojar inte när jag säger att det är ett heltidsjobb, borde få betalt för skiten! Skriver senare, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0