Vad är meningen med livet?

Jag tittade på ett tv program här om kvällen och då var den stora frågan; Vad är meningen med livet? Sedan dess har jag gått och tänkt på de, vad är meningen med livet egentligen? Jag kan verkligen inte komma på svaret, kan någon det? Det tror jag inte ens gud tänkte på när han skapade oss (om det nu va han). Just nu har jag massa frågor som flyger omkring i mitt huvud som jag inte kan hitta svaret på. Hjälp mig!



Du är min trygghet, min högra hand. Det är tanken om dig som ger mig ro när dagen blir svår. Det är du som lyser upp min väg i mörkret. Det är du som får mig att stiga upp på morgonen, du är lyckan i mig!




Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0